25 Days 25 Songs: Day 05

{LISTAN}

Day 05
"A song that is often stuck in your head"

"Myoh- What Goes Around (Acoustic)"
.
Bara för att den är så bra! Jag brukar lyssna på den någon gång i veckan när jag har lagt mig i sängen. Jag har inte än tröttnat på den. Tror inte att jag kommer göra det heller. Blev såld första gången jag hörde den och nu är jag fast. Men så är det med det mesta låtar och band som jag lyssnar på. Gör de/dem mig såld första gången jag hör dem så är jag bunden. Men denna har jag på huvudet ofta och går runt och nynnar på! LOVE

KOMMENTARER


Sannalitens.se http://Sannalitens.se

Svar: Okej :) Jag hade en riktigt bra helg, och nu i veckan ska jag typ jobba, rida och träffa kompisar :) Nu är det ju dessutom sportlov för många, har du sportlov? Själv jobbar jag ju, så jag har inget sportlov. Kram!

2012-02-20 // 21:10:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: