25 Days 25 Songs?

Tänkte börja med den idén med "25 Days and 25 songs". Listan har ni från {Detta} inlägg. Så nu börjar vi med första punkten idag då! 
Day 01
"A song from your Childhood"
"Skönheten och Odjuret- Skönhet inuti"
Jaa... He-he det blir en liten mjuk start. Men om man ser min barndom med musik så är det Disney rakt igenom. Hade kanske kunnat tagit en AC/DC låt pga min kära far. Men det kommer kan jag lova. Så det fick bli denna, skönheten och odjurets- Skönhet inuti. Så underbar. Länk till video som ett plus: Video

Så sähär kommer det ungefär att se ut. Jag följer listan jag har. Skriver vad det ska vara för sång, lägger upp den och sedan skriver en liten kommentar om varför jag valde den. Mysigt! 
Tycker du att detta är en kul grej? Kommentera gärna, och göra likadant i din blogg så följer jag det mer än gärna! Kram

Håll utkik efter nästa dag: "A song that reminds you of your most recent ex-boyfriend/girlfriend"... Humm kan bli kul!


KOMMENTARER


malin [fotoblogg] http://mkarlstrom.blogg.se/

sv: tusen tack! ja jag älskar låten! :) åh vilken fin blogg du har! kram

2012-02-12 // 21:41:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: