I´m back!

Hejsan på er nu är jag tillbaka!
Sov som sagt hos min mormor inatt och hennes dator är lite äldre version än den man har själv och med det lite segare. Så jag väntade tills jag kom hem igen. Så nu är jag här som sagt och redo för bloggning!

Idag fyller min mormor år också och vi har firat henne med hennes väninnor. Jag är lite trött i huvudet efter att ha lyssnar på ett par "tanter" pratat högt i mun på varandra. Så nu var det verkligen skönt att komma hem och sätta sig i sin säng. Hoppas på att middagen snart ska bli klar. Ska gå ner och kika hur långt det har kommit. Hihi. Kram
Var i Kista Galleria idag när vi skulle köpa present till min mormor. Jag fick med mig lite nödvändigheter hem. Maybeline´s nya foundation "FIT ME". Jag brukar dock inte använda foundation, utan har endast conceler och kompaktpuder. Men ekonomin stöttade mig inte denna månad så fick bli foundation som är lite allt i ett. Vet inte alls hur bra den är, men den är ny och jag ville testa för att kunna ge respons om det skulle vara så. Någon som har hunnit testa? 
Jag köpte den i alla fall och en borse till för att applicera med. och även en ficka till mitt busskort som jag ska stoppa det i och spänna fast på min väska så att jag slipper leta efter det varje gång jag ska åka med t-banan eller bussen. Så sitter den på sin plats. Så lite nödvändigheter som sagt.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: