Keep calm

Jag fattar inte vad det är för problem med vårt internet här hemma... Ena sekunden funkar det som aldrig förr och ena sekunden är det helt borta. Något fel är det.
Nu börjar jag känna doften slingra sig upp till mitt rum från köket. Gott luktar det. Så snart är det dags för mat då. Yummie.
Humm... Redan Torsdag imorgon... Veckorna går så himmla fort! Vilket ändå är skönt när man går i skolan (Hehe) Planerna för helgen ändrade sig lite. Men jag ser fram emot den! Tanken var att följa med upp till dalarna, men fick ett annat erbjudande som lockade mig att stanna hemma ist. Så, så blev det. Återkommer. 
.
Två bilder från idag. En på dagens lunch och en på "dagens detalj" ↓

KOMMENTARER


så jävla goa mackor, big like

2012-02-02 // 00:14:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: