25 Days 25 Songs: Day 06

{LISTAN}

Day 06
"A song that reminds you of a best friend"

"Kina Grannis- Strong Enough"

.
 Det var svårt för mig att välja vilken jag skulle ta. Så jag frågade istället min kära vän vilken HON relaterar till mig när hon hör. Och jag fick ett snabbt svar tillbaka och jag höll genast med. Så denna blev det! Vet inte riktigt mer hur jag ska motivera. Men personen vet vem det är och jag hoppas átt det glädjer dig och förstår att den är ägnad till dig även om vi inte ses så mycket nu för tiden...

Ps. Spola fram till ca. 0.45 i videon ovan för att börja låten. Hon pratar lite innan så det är ett litet tips OM ni inte vill höra henne prata såklart! Länk om ni vill se: Kina Grannis- Strong Enough


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: