Skärpning på HÖG nivå...

Gud vad jag måste sluta särskriva och felstava! Inte okej...


Sitter i skolan och då ej tillgång till att ta bilder att lägga upp så det bli en bild utan koppling.
Nej men som sagt måste jag sluta felstava. Ser ju hemskt ut. Men så blir det när man har bråttom. Så nu ska jag ta det lugnt! *Andas ut*
Ikväll ska jag stå öppet hus på min skola igen. Känna någon hundring extra plus prata med trevligt folk som vill höra en prata skadar ju aldrig. Så det blir bra.
Imorgon blir det Romme med skolan och jag är spänd och förväntansfull! Super kul vill jag att det blir, och det SKA det bli. Bussresan upp brukar ju vara roligast. Förutom att man ska vara i Centralen senast 06.00... Lägga sig i tid i kväll? Svar: JA.

Funderar på att köra på en sådanhär för att fylla ut lite? Vad tror ni?



Ska jag köra?


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: