Skönhetsbibeln



Efter skolan igår gick jag och en vän till Biblioteket för att hitta några skolböcker som behövdes under lovet.
Jag hittade min bok direkt. Kikade runt lite och tittade "Skönhetsbibeln". Skrattade lite för mig själv och började läsa lite. Men GUD så mycket man hittade! Siter just nu och läser i den och hittar massa roliga och bra tips! Ska jag dela med mig?
Hittar tips på hemmagjorda ansiktsmasker för alla typer av hy, sminktips, hårtips, naglar, lukt och allt man behöver veta. Jag tror/vet nog att många har den hemma. Det vill jag också ha! Som en uppslagsbok för skönhet. Hihi. Men nu har jag lånat den iaf, så nu har jag något att roa mig med mellan plugg. Mys
Får se om jag hittar någon fiffigt tips att dela med mig av !
Skapade en ny kategori: "Skönhetsbibel". Där jag kan proppa tips i framtiden!


KOMMENTARER


hejsan sötis!

Hur mår du?

Kika gärna inom min blogg och lämna ett litet spår av dig i en kommentar så är du urgullig!

Min vardag kan du läsa om här ;

www.nattstad.se/felicialagrelius

Kramis :-)

2012-02-25 // 23:32:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: