Tio saker om mig? Nej kom bara på åtta....

 Jag skuter upp saker och ting till sista sekund
 Jag är väldigt svartsjuk av mig, även om jag intalar mig själv till bättre tankar det flesta gångera
 Jag är snål när det gäller pengar, älskar REA...
 Har väldigt dåligt självförtroende, men försöker alltid visa motsattsen, vilket gör mig osäker
 Är rädd att ha fel, håller hellre tyst och inte säger någonting än att höra att jag har fel (Grymt jobbig i skolan, då jag kan uppfattas som inte kunna någonting...)
 Dömmer ALDRIG någon i förväg, men min åsikt kan snabbt ändras om jag märker minsta motsattsen...
 Är rädd att såra eller göra någon annan illa, får ont i kroppen om någon uppfattar mig som "ond", vill alltid alla gott
 Måste oftast alltid ha ena benet över täcket, alltså ha täcket mellan benen, så blir det varken för varmt eller för kallt...


KOMMENTARER


Amanda Matanovic http://ammm.blogg.se/

svar: Jag gör inga gratis designer längre, utan jag tar betalt! :D

2011-11-10 // 16:02:06
Amanda Matanovic http://ammm.blogg.se/

svar: Nej, den är gratis! (:

2011-11-10 // 17:00:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: