1 Februari

Ny månad, ny dag och nya utmaningar.
Hej!
Liten uppdatering en sådan här vacker dag skadar ju inte. Just nu håller jag hus i skolan och har lite historia. Ska snart ta upp Word-dokumentet och börja arbeta.
Men tänkte bara ber er om lite tyck och tänk om vad ni tycker. Nu är det så att mig pojkvän fyller 18 bast i år! Galet. Om ca. 20 dagar också.. Så det är nog dags för mig att börja leda present? Svar: JA. Men frågan är... Vad ska man köpa?
Jag vet att han önskar sig en ring. Och en halskedja som är i samma modell som armbandet jag gav honom för något år sen. Men vi får se vad jag skrammla ihop från plånboken...



klippte ihop lite lookbooks som bara får en att vilja ha kläderna direkt. Dessa är från JC och som sagt blir man lite kär. Han önskar sig även snygga kläder, men han gillar när det är lite simple, inte för mycket alltså. Men en snygg tröja är aldrig fel. Men har ni några tips så är jag fullöppen att ta emot dem!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: