25 Days 25 Songs: Day 02

Innan jag går in i min bok och försvinner lite för kvällen så tar jag Day 02 på "25 Days 25 Songs" Varsegoda! 
Day 02
"A song that reminds you of your most recent ex-boyfriend/girlfriend"

"George Shaid- Jag tror jag är kär"
.
Egentligen har jag inga kommentarer på denna... När man träffat någon ny så är det ju sällan man vill tänka på tidigare förhållanden. Men Det senaste Exet jag hade kommer jag knappt ihåg någonting ifrån, nu när mitt nuvarande förhållande har varat i 2,5 snart. Så det får bli en från ett "på G", som jag får kalla det eftersom att det var verkligen SÅ längesen. Var ca 13 år, men kopplar ändå låten. Då också av en mindra bra låt igen. Så dumma "utmaningar". Men snart kommer lite mer klassiker! 

KOMMENTARER


B R O W N S U G A R http://brownsugar.blogg.se/

294 är koden till flaskan :D

2012-02-13 // 20:44:03

Sv; Tack så mycket :)

2012-02-13 // 21:48:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: