Alla dessa klassiker

.
Alla dessa klassiker...
Man kan ju inte få nog av dem. Hela dagen har jag suttit och lyssnat på Pokahontas-  Färger i en vind (Color of the wind, fast på svenska) Den i alla fall gillar jag bättre på svenska... Det tråkiga är bara att jag just inte har Pokahontas hemma, för den tror jag ligger ute hos farfar. Men jag blir sugen på att köra något maraton med de andra filmerna... Det var det här jag typ levde för när jag var liten. Min  favorit var Esmeralda i Ringaren i Notre Dame. Hade hennes klänning som utklädningsdräckt, som jag inte tvrkade att använda när det var maskerad på dagis. Längesen humm. Ååh vad mysigt det känns att prata om Disney...
TRYCK OCH NJUT!

KOMMENTARER


Tack snälla du! Oj så många fina klassiker det finns...

2012-02-13 // 01:07:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: