Min dag i två bilder



Jaa som ni märker har det inte blivit mycket bloggning och anledningen ser ni i inlägget innan. Internet.
Men nu känns det som att det kan rulla på som vanligt. Men säger inte mer än så.
Dessa bilder ovan bestod min dag av. Konsert med familjen under dagen och en mysig och trevlig middag mot kvällen. Kom hem nu vid tolv så blev rätt lagom. Satt uppradade framför årets första Melodifestival "avsnitt". Allt var ju bara skräp FÖRUTOM Loreen och Dead by April vars låtar jag tyckte var riktigt bra. Och båda gick direkt till Globen. Så jag var nöjd resten av kvällen.
 Ska så fort toaletten blir ledig dra mig i dit och göra mig iordning med allt vad det handlar om innan jag ska sova. imorgon har jag också saker inplanerat. Mer om det imorgon bitti. Hörs då. Puss och godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: