Snart spricker jag

Hej bloggen
kom precis hem från en stund hos min pojkväns mormor. Hon har fyllt år och vi var där och fikade och åt middag. Supergott! och nu är jag supermätt... 

Imorgon MÅSTE jag ringa om 18 års presenten inanan det blir försent. Det skulle vara trist nu när jag verkligen vet vad jag ska köpa för en gångs skull. Så ska föra över lite pengar så att det är klart också.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Men vill påpeka att jag VET att det sällan händer att jag lägger upp bilder på mig själv i bloggen. Vilket är lite synd själv tycker jag. Men jag fastnar aldrig på bild om jag inte verkligen anstränger mig. Så det kan jag bara göra när jag har den tiden. Så det måste jag hitta, eftersom att detta är MIN blogg! Lite ansvar... Så det är något som kommer förbättras! Inom kort

KOMMENTARER


re; hihi.. Awiie, tack fina duuu! ((:

2012-02-16 // 19:55:13

Tusen tack, vad glad jag blir. :) Stor kram!

2012-02-16 // 23:25:37

re. Japp. det kom ju in för några veckor sedan. så det borde finnas kvar om inte alla exemplaren är sålda. du får fråga dom. Annars har BikBok också jätte fina spetslinnen :) kram

2012-02-19 // 15:31:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: