Sockerskrubb

Om några minuter när klockan slår om till cirkus Tio så ska jag göra mig i ordning för läggdags.
Jag ska bädda nytt i sängen, packa in håret och skrubba hela kroppen! Imorgon är det Fredag och jag ska börja slappna av redan nu till helgen.
Jag har tidigare gjort hemgjord sockerskrubb för ansiktet som innehöll vanligt strösocker och några droppar
citron-/limejuice. Men nu sökte jag på lite möjliga tips på hemmagjorda "skönhetstips" och fick upp sockerskrubb som några hade gjort med olivolja. Jag funderar på att testa det. Men till kroppen. I ansiktet håller jag mig till citronen eller limen för att få en fräsch känsla. (Man ska ju försöka att undvika olja i ansiktet då det kan uppstå finnar när hyn blir för fet). Efter detta blir hyn och huden lenare som aldrig förr. I sommras gjorde jag det ca. Varannan dag och jag jag fick och kände på hyn efter jag hade skrubbat på kvällen ha-ha. 
Så jaa, ikväll ska jag ta mig lite tid och unna mig själv lite "mini-lyx" ! 
Så jag säger godnatt och vi höres imorgon! Ska testa en ny frisyr imorgon så får se om jag kommer kunna gå upp i tid så att ni kan få se! Puss
Skapade en liten bild. Hoppas ni ser vad det står, gjorde den lite ljus såg jag nu men hoppas någon kan se i alla fall! Hoppas ni får en trevlig kväll men en liten skrubb innan läggdags också? 

KOMMENTARER


Sannalitens.se http://Sannalitens.se

Svar: Okej :) Hehe, tror du att du kommer få en bra och rolig helg då? :) Kram!

2012-02-16 // 23:13:27

Sv: Tusen tack! kram & trevlig helg!

2012-02-17 // 16:17:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: