Stockholm C- Eskilstuna C

Jag har farit till Min Mor i Eskilstuna idag. Därmed lite off här. Det kommer nog se ut så lite tyvärr den här veckan då jag vill hinna umgås så mycket som möjligt och har även plugg till prov efter detta lov som har startat. Sportlov. Inte mycket till lov som jag ser det, förutom att jag inte behöver gå upp så fasligt tidigt på morgorna. Så det är väl pluset med det hela.
Men så att ni vet och ser att jag informerar om att jag står för min mindre uppdatering denna vecka. Troligen. Eller så blir det helt tvärt om. Kanske får för mycket att berätta så att jag bara måste logga in... (!) Hehe ni får väl hålla utkik eller helt enkelt följa på Bloglovin' → som jag nu har fixat så fint. Gör som ni vill! Bara ni lovar att ni får en fortsatt trevlig kväll och vecka! Ägna tid till er själva för en gångs skull och känn efter vad DU har lust och ork med! Bara som ett litet tips från egna erfarenheter.
 Puss och kram. Ta hand om er


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: