Bildlös

Jag kan tyvärrr inte hitta min USB-kabel till min kamera jag har för tillfället till att ladda upp bilder med... Vilket suger.. Men jag ska leta som en galning tills jag förhoppningsvis hittar den!

Sitter just nu och äter min egna och hemmgjorda version av Pasta Carbonara! Super gott blev det! Förvånad själv. Glömde såklart matkortet som vi får köpa vår lunch med i skolan hemma. Så stod där som ett fån och kunde inte äta med det andra. Så fick vänta tills jag kom hem. Inte kul. Men som tur var slutade vi lite tidigare idag så jag hann inte dö i alla fall! Tur det?
Det jag skulle lägga upp på då, var dagens klädsel. Vilket fick bli lite tråkigare bilder via webb-kameran istället... 
Aja.
/Röda byxor- H&M//Transparent top- Gina Tricot/

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: