Amazing

Snacka om att jag ska sno denna idén! Var inne på  och fastnade vid dessa bilder. Förra sommaren såg jag någon ha sådana ringar runt vristen och det var galet snyggt! Jag trodde jag skulle få se vart de var köpta när jag började läsa inlägget, men istället fick jag idén att köpa armand som är liknande. Som här ↑ hur smart är inte det? De fanns till och med på H&M! Så nu vet jag vad jag ska hålla utkik efter! Åh nu vill jag ha sommar så att man kan ha detta till bruna bara men och ett par snygga klackar! 

KOMMENTARER


Sv: Åh tack så mycket fina du! Älskar skorna på bilden!

2012-01-28 // 09:14:16

Sv: Ja det är inga svårigheter med det. Bara att bli medlem så är det hur enkelt som helst! :)

2012-01-28 // 15:02:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: