Three new things

Three new things! Nu är jag äntligen här! Jag ursäktar för min dåliga start med har haft ett litet smått problem. Man kan ju inte blogga utan att man har en kamera. Eller hur?
Inte enligt mig iaf, en bild säger mer än tusen ord som det sägs...
Kameran jag brukar använda har fått objektiv fel och den andra kameran jag ville ha efter den är jag tvungen att ladda ner ett program för att kunna få över bilderna med... Så den tredje kameran resulterar bildkvalité Like: ↑ ...
Men men jag får stå ut! Jag vill ju blogga så har inte så mycket att välja på i detta läga. Antingen mindre bra bilder eller inga alls! Lätt val...
Aja, slut klagat om den saken! Inge kul att vara negativ. tänkt positivt!

/Örhängen- UR&PENN//Hair Donuut- UR&PENN//Armband-Glitter/
Dagens inköp


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: